دلتنگ

خرید بک لینک
من همونیم که بیشتر از همه اهمیت میدم و از همه بی اهمیت ترم..!

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 84 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

بالاترین حد دوست داشتن اینه که :
سرِ یه نفر ، تا ابد با خودت لج کنی :)

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 105 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

سكوت آدميزاد بوی دلخوری ميده
پرحرفيش بوی دلتنگی...!

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

از یه جایی به بعد دیگه فقط دستتو
میذاری زیر چونت و میگی، ولش کن!
بلاخره یه چیزی میشه:)

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

از زندگانی ام ...گله دارد جوانی ام!!

شرمنده ی جوانی ام...ازاین زندگانی ام !!!

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 91 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

بيست سال ديگه بيشتر براى كارهايى كه نكردى ناراحت ميشى تا كارهايى كه كردى. بگرد، روياپردازى كن.

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

لذت دنیا
داشتن کسی است
که دوست داشتنش
حواسی برای آدم نمیگذارد …

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 78 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

راهِ شب را بگیر و تا انتها بیا؛
به یک منِ چشم انتظار که رسیدی،
در آغوشش بگیر
که بینهایت دلتنگ است...

*زهرا سرکارراه*

دلتنگ...

ما را در سایت دلتنگ دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 86 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 12:11

صفحه بندی